Friday, May 23, 2014

Penutup semester 5 ^ ^

Alhamdulillah.. selesai semester 5 Pismp..
Melalui hari2 exam dalam kesakitan,
berusaha memaksa diri untuk menghadam ilmu dalam keadaan demam,
kesannya, sakit kepala yang tak surut. :(
Tapi, selepas habis exam..
i give my head rest peacefully. hehe..
alhamdulillah..bangun pagi ne da makin ok. :)

Oh exam.. skrg ne tak tahu macam mn nak dpt pointer tinggi..
terasa susah sekali.
mudah2an la keputusan exam membantu.
tapi, exam pun..haha..susah juga..
Tapi, nasib baik 3 paper ja.. jdi, sempat juga fokus masa study week.
harap masa minggu exam, sakit..
tpi, nasib baik juga, dapat sembuh cepat sikit berbanding selalu.

Saat sakit tu, memang xlarat.. pertama kali demam panas macam ne dekat Kedah.
selama ne, mesti smpi dekat sabah, baru sakit.
kebetulan kawan xda.. tambah lah hati rasa sensetif sngt.
mata bengkak da. satu badan da rasa panas.
kepala pula rasa mcm nak meletup.
masa tu Allah shj tahu, mcm2 kaedah perubatan yg sy gunakan..haha.
demi nak sembuh secepat mungkin.memandangkan ada beberapa paper yg perlu diduduki pada lusanya.
Nasib baik juga, ubat panadol melegakan sikit..hehe.

dan, untuk paper semua.. alhamdulillah.. ok la.. berbanding xjawab langsungkn.hehe..
xsabar nak nex sem.. da sem 6.. kemudian sem 7, kemudian sem 8, dan kemudian kahwin.hahahaha..
ok la.. nnt cerita lagi. salam. :)

No comments:

Post a Comment