Friday, March 18, 2011

Dua hari lagi...!!!

bismillah... erm... nak buat mcm diari da ne..hehe.. setelah ditilik-tilik, rasa yakin lar blog ne memang x da org yg jenguk pun..haha.. oleh itu.. sy nak menyatakan perasaan dihati ini.. ini adalah hari-hari akhir sebelum menjejak usia 19 tahun.. huhu..tak menggembira kan sangat pun.. takut adalah.. semakin besar ujian yang datang pun pasti semakin besar. huhu.. sekarang ne pun da mcm2 ujian.. itupun rasa tak berdaya.. huhu.. Ya Allah apalah nak jadi.. erm.. jom ingat balik ketika usia diambang 18 tahun..hehe..
nak main point br boleh nampak ngan jelas kn3..hehe.
1. dapat result SPm.. agak gempak..hehe.. konfeden dpt matrik.hehe
2. x dpt twaran masuk matrik.. nangis lm.. huhu.. tulis surat dkt kwn2..
3. dpt asasi sains.. hepy lar juga... cita-cita tercapai.. tp, x da kwan.huhu
4. kenal dgn 4S...hehe
5. masuk maktab... ok la juga..hehe
6. erm..ta la..ap lg yg best sngt..
7. dan yang paling sedih.. ialah pemergian abg.huhu
ne ja la kot.. x bnyk sngt yg boleh cita.. 4S tu bukan ap.. itu lah org2 yg agak sukar dilupakan.huhu.. erm.. baru ingat.. jumpa ustaz kazim.. hehe.. best.. ap lagi ar.. erm.. itu ja la.. tentang family.. biasa lah.. itu.. keep as my secret..

harapan untuk usia 19 tahun..
1. banyak sangat.. ta la.. yg penting semuanya asal bermanfaat.. moga diri sentiasa terpelihara.. dan tidak teruji dengan sesuatu yng luar kemampuan.. kerana takut jatuh..huhu.. ok la.. buruk sngt ap yg sy tulis ne.. da x ikut format da.. wassalam..

No comments:

Post a Comment