Wednesday, December 26, 2012

Post3.. =)

Assalamualaikum.. =)
Rasa macam lama tak menconteng dekat blog ne..
Rasa rindu pulak..
hehe..
baru ja habis bca status2 org dekat fb..
Rasa lawak, geli hati dan mcm2 lagi.. 
haha.. ada2 ja org sekarang.
Fb.. sudh tentu jadi tempat meluah..
Tpi, xsangka plak ada org yg meluah mcm2..
termasuk.. nak kembali dengan kekasih lama la.. nak cari org atas 25 la..
n da biasa bercinta la..
bla..bla..bla..
hehe.. 
kenapa lawak ya??
dekat blog pula..
baru ja 2 hari lepas.. tajuk besar..
hati yg di sakiti..
katanya.. mcm2 la...
ko sakiti hatiku.. kau tak tahu aku menangis..
hehehe..
tapi, hari ne.. Tjuk besar.. Maafkan ku sayang..
katanya..
sebenarnya ko tak pernah pun buat ak kecewa..
aku yg tak mampu menilai..
n bla..bla..
hehe..
memang best gak bca.. perasaan org ne..
Tpi lucu pula.
mcm da makin kurang rasa segan org skrg..
termasuk diri ini..
kdng2 mluah gak..
Tpi.. agak2 juga la..
hehe..
sebenarnya.. banyak benda..
kalo bole, org tak perlu tahu..
perasaan kita..
bila kita merayu.. kita rasa memerlukan si dia sangat..
tak prlu nampak sangat..
tu menunjukkan kelemahn..
dan kurang kesoponan..
malu kot.. jadi wanita yg mcm tu.. hoho..
kn baik.. kalo kita mengadu dengan Allah..
Allah dengar ap..
yes.. memang tu fb kita.. blog kita..
suka hati kita la..
tapi, itu menunjukkan diri kita sebenar..
Ye dok??
orang bole nilai kita mcm mn orngnya..
makin mudah kita meluah perasaan..
makin mudah org nak permainkan kita..
nampak sangat kita ne, prempuan yg mungkin boleh mereka mainkan..

erm.. tp xtaw la...
kita pun xtw lelaki ne.. mcm mn..
ada yg baik.. dan mungkin banyak yg jht..
jadi, hati2 ja la..
=)
sekarang remaja yg baik dan pandai jaga diri, 
makin kurang.. payah nak cari..
kalo orng lelaki yg baik..
selalu kata.. la ne, payah da nak cari perempuan soleha..
kita tak tahu yg mn masih dara..
tp.. sebenarnya..
sama gak.. dengan org lelaki..
la ne....
pun payah nak cari lelaki yg boleh dikatakn OK..
sbab.. kebanyakkannya memang Ko..
hari2 lepak.. minum arak.. ada kes mencuri..
n mcm2 lagi..
Tapi.. kan bagus kalo masih ada lelaki yg baik dkt kg ne..
sy suka.. kalo dpt jodoh org kg..
dekat ja..
lagipun, makcik2 dekat cne..
semua bagus..
sy suka bercampur dgn dorang..
xsombong n lain2..
Tapi, nak cari yg soleh..
tak tahu la..
ada ka tak dak..
hehe..
tapi, sy yakin..
andai jodoh.. pasti tak ke mana..
=)
hope2... ada gak yg ok..
yg boleh di bentuk dan membentuk..
Cuti pun da nak tamat..
sekarang segan da nak pusing kg..
=(
sebab.. kita da pandai revers dkt jln raya..
haha..
hape u enjoy..
Allhamdulillah gak.. result sem lepas meningkat..
doakn.. sy balik kedah.. tak kena denda..
sebabnya.. sy escape 3 hari..
lamaa kn?
=(
xsengaja..


No comments:

Post a Comment