Wednesday, May 8, 2013

Anak ke -2



Siapa ANAK KE-2 dalam family meh sini baca fakta ini!!!!!!!!!!

ANAK MANJA EMAK ?
sebab apa-apa pun mesti dia akan diutamakan oleh ibu. ^^

ANAK DEGIL
Anak kedua dikatakan lebih
degil, keras kepala dan tidak mendengar kata. semua dia aje yg betul.dlm ramai-ramai adik beradik dia aje yg KETEGAQ.kemahuan dia
kuat.kalau buat sesuatu sungguh-sungguh.kalau tak nak tu, tak nak lah
jawabnya, boleh dipujuk tapi
selalunya tak berapa jalan.

TAK PANDAI PUJUK
memang anak no 2 ni dia tak
pandai pujuk makwe or pakwe dia. (ciannn)

BERCINTA
dia kalau bercinta, sangat setia.sanggup berkorban.

HITAM / PUTIH
Apa yg dikatakan semua dipegang.kalau
hitam, hitam lah kalau putih, putih lah.degil tak boleh toleransi.

HATI
Anak no 2 ni juga nampak aje
keras.tp hati dia lembut.SATU lagi pe'el dia.dia tak boleh ditegur.

BERDIKARI
Very independent.memang betul.tp kalau terlebih
independent pun payah.mudah bergaul.very take care.

ARAHAN
Anak no 2 ni juga dia payah nk terima arahan.dia lebih suka buat hal sendiri pendek kata tak boleh kerja ngan orang.

PEMAAF & CARING
tidak dinafikan anak no 2 ni pun
pemaaf dan caring.TAPI awas jangan bagi diorang marah kalau diorang marah faham saje lah.

PAKAIAN
Nak semua up to date.semua nak kemas.







.................................................................................................................



hahaha.. ada juga la betul dia..



Nak kata keras kepala nak die je betul, tu tak la..



kalo sy la.. haha.. tpi, nak ikut ckp orng payah..

prinsip memang tegas.. kalo nak, nak la..

kalo tak, memang tak la.. haha..
Nak kata tak bole toleransi, tu tak kot..
bole toleransi, cuma iya2 je la.. sekadr jaga hati orng.. hehe..

yg len tu memang byk betul.. anak mak.. semestinya..

mak,,mak,,mak.. baru bapa.. ^_^

kalo bercinta.. erm.. tak bercinta lagi..

tapi da nak setia..hahaha..
ha' kalo nak tegur, kena baik2.. jiwa sensetif.. hahaha..
tpi, hati lembut.. of cos la.. haha..
gaya pun da lemah lembut.. hehehe.

berdikari?? ya itu sngt..

kalo bole, semua nak buat sendiri..
tak nak orng tolong..
nak tunjukkan yg diri ne boleh lakukan tanpa bantuan..
Teruk kn?? haha..
tpi, penting juga.. tak da la lembik sngt.. hehe..
kalo bab arahan.. memang tak berapa suka kalo orng arah2..
lebih suka buat kerja sendiri.. 
sebab sendiri pun tak suka bagi arahan..
kalo buat sesuatu secara rela hati.. buat kerja lebih senang hati dan hepy..

Ceria? permah? memang pun.. hehe

Bab pakaian..
nak up to date..
kalo sy tak la..
memang tak kesah sngt bab pemakaian.. tpi, kalo nak bergaya bole je..hehehe
Memujuk??
erm... entoh le.. kalo kawan merajuk..
sy biarkn je.. sebab dlm hati kata..
lama2 nanti dia ok la.. hehe..

Kalo bercinta dan snggup bekorban, ye kot..

sebab sy memang kalo syng, sayang sngt..
dan sy nak orng tu hepy jee..erm...
setia.. mesti la.. hehe

pendek kata... dsyt juga anak ke 2 ne.. hehe

kalo marah.. sy memang tak pemarah..
enta la.. susah nak marah.. jadi, kalo ad yg berjaya buat sy marah..
berhati-hati la.. hahaha

No comments:

Post a Comment