Tuesday, June 25, 2013

Hari ini..

Assalamualaikum my blog..
Ap khabar??
hehe..
macam malas pula nak menulis akhir2 ne kan..
erm...
nak cerita ap ya...
sebenarnya, tak lama lagi result nak keluar..
harap2 ok la kn?
skrg ne jaminan posting tu in shaa Allah..
Antara lambat atau cepat..
harap2 dapat la resul yg baik..
boleh posting awal..
kalo tak pun, memang da rancang nak cari kerja dulu..
hehe..

oh ya..
hujung tahun ne, cadang nak balik lewat..
rasa macam malas pula nak balik skrng ne,, hehe..
rasa mcm nak melancong pula.. hehe..
kawan satu rumah, ada yang nak kahwin cuti hujung tahun ne,
tu yang ingat nak p kenduri kahwin kawan..
dekat johor plk tu.. hehe...

erm...
berdebar pula nak tunggu balik raya ne..
huhu..
tapi, tak sabar pun ada juga.. hehe..
hanya Tuhan shj yang tahu...
Betapa................
haha...
ok la... nak out dulu..
mudah2an ramadhan yang bakal tiba ne,
mampu dimanfaatkan sebaik mungkin.. Aamiin...

No comments:

Post a Comment