Pages

Monday, March 17, 2014

Sakit saat Ia Pergi

Melupakan sesuatu yg indah..
Sangat menyakitkan..
Aku tidak tahu ap itu cinta..
Tapi... andai benar ini cinta..
memang sakit saat ia pergi...

Kuatkn hati ku..
Jangan Pandang belakang lagi.
Terus maju dan maju..
sabar la menanti masa yg lebih tepat dan pasti...

Tiada yg mampu mempertahankan cinta yang terpisah dalam batas2..
menjaga itu dan ini..
sudah cukup mujahadah..
akhirnya tersungkur jua..
lalu tekad hati untuk meninggalkan..
kerana tiada cinta yang lahir dari lafaz..
tanpa terzahir dari tingkah..

Alhamdulillah..
Hatinya yang celik, mengenal yang buta..
dan benci kepadanya..
Lalu meninggalkannya...

Dan mungkin kah dia terlalu baik buat ku..
dan aku tidak layak untuknya...
huh....
ap2 pun, terima kasih..
:)
Kerana ini lah pengalaman pertama yg bermakna buatku..
Yang mengajar aku mengenali mu..
yang membuatkan aku melihat mimpi itu xmustahil..
dan ini juga pilihan sendiri dan persetujuan bersama..
Mudah2an ini lah yang terbaik...
Andai jodoh, aku pasti kembali..
Andai jodoh, engkau setia menanti..
Andai bukan jodoh..
Pasti ada yg lebih baik buat mu..
Insan yang baik.. permata di celahan kaca..
:)
Aku tidak mencintaimu lagi....


No comments:

Post a Comment