Monday, May 16, 2011

AnTaRa ExaM dan BaLik RumaH??

Assalammualaikum penghuni blog......
hari ne nak pos tntng ap yg ku fikirkan... skrg adalah minggu exam bagi pljar maktab.
dan aku begitu tak sabar nak mnghadapi peperiksaan.. adakah sebab terlalu bersedIA??
haha..jawapannya tIdak.. tp.. ak sedang melihat sesuatu yg jauh di hadapan.. iaITU..

Ohhh..Balik Kampung.. hahaha.. nampaknya kali ni ak betul2 rindu.. rasa tak sabar sngat nak balik rumah.. yer la kat kn.. first tyme duk jauh 5 bulan tak balik.. mestilah camtu.. dulu.. 1 bulan pun kalo boleh nak balik stiap minggu..skrg ne.. Airoplane.. betul2 memisahkan..huhu..
sepatutnya ku salahkan laut..haha.. kesian kapal sebagai peghubung... ish3..tak baeknya ak.. menyalahkan ciptaan Tuhan..think positif la.. ini lah ujian anak muda.. hoho.. berlagak mcm anak muda yg berwawasan..haha.. per la..

tp, ap2 pun..ak memang sangat2 hepy n tak sabar.. smpai tak tahu nak pakai ap.. tuk jumpa dorang.. muka ne..kalo bole.. nak yg terbaik..tak nak gelap sngat..badan tak yah kurus sngt.. n.. nak yg terbaik la..haha.. baru ak dpt rasa perasaan org yang bercinta kot. haha.. nak jumpa org tercinta..rasa macam semua nak perfect.. Yes..rupa2nya ak begitu cinta akan familyku.. hoho.. wait for me..SABAH... ko Gunung Kinabalu.. sudah sekian lama aku tidak melihatmu... nnt ak nak lihat kamu... RINDUNYA AKU..

tadidah exam bi.. ap yg ak tahu.. ak da jawab.. dan ak da usaha..so.. ak pulangkan semuanya kpd yg maha esa... hehe.. slps ne bm.. rmi org takut.. tp,, rasanya ak sngt bersemangat ne.. hoho.. sebabnya sudahpun ku jelaskan..haha.. Ak tak tw nak kata ap.. ak takut ja kalo ada aral melintang sebab terlalu hepy ne.. hrp x de pa2 la kan.. smg semua berjalan lancar.. aih.. kalo ikut hati..tak larat ak nak tunggu 28 hb tu.. tp, x pa.. sobarul minal iman.. sabar mun!!

ahaa... sempena hari guru ne gak ad cerita lawak..haha.. ak tak sngk ad org nak wish ak slmt hari guru.. haha.. ak lupa yg ak bkl cikgu.. ish2 ap la ak ne..ketara sngt x da jiwa cgu.. jam 12.07 pula tu... (Allah Maha Besar..) lagu Opich..mesejku berbunyi.. erm.. someone mesej..haha.. ak dah wish cgu ak pagi td kat fb.. sbb tgk bnyk post hari guru.. so,, ak ingat org yg mesej ak tu da terlewat lah.haha.. dgn selamba ku katakan.. da 17hb da.. dgn nada agak kecwa..hoho.. rupanya.. aku tlh memalukan diriku..huu.. ap2 pun ak sngt bertrm kasih atas ingatan yg tulus..walaupun ak tak pernah ajar org tu..haha.. org tu special taw..:D

ak ingat.. ari ne..ak bahagia.. then.. ak sdg menunggu jus manggis Xango..untuk menjadi pengiringku balik nanti..hehe.. ne hadiah terbesar buat ibu ku yang tercinta.. lastly.. TUNGGULAH kePulanGanKu.. AnakMu Yg baik PUnya..hehe..amin3..

No comments:

Post a Comment