Friday, May 4, 2012

Keluarga saya... ^_^

Assalamualaikum, jom sy kenalkan dgn family sy.. nak activate semangat balik bercuti dan belajar untuk exam.

Pertama sekali, ini la bapa saya..... =)


bapa sy ne seorang yg peramah, ceria, lawak, suka kanak2, sgt penyayang, sabar, tabah dan banyak lagi la. sporting dan hensem. tyme dya muda, ramai peminat. tpi, dya xlayan.haha.. bapa sy ne pandai mengaji, dya la yg ajar sy mengaji dgn bertaranum. selain tu, dya pndai masak dan menjahit langsir. pendek kata, bapa sy memang serba boleh.hehe.. jom kenal mak sy pula.. ^_*

ini la mak saya.. cantik kan.. mak sy org Papar. mak sy ne orgnya sgt penyabar, tabah, penyayang, dan banyk lagi, yg sy xmampu nak katakan di sini. tpi, kalo nak tahu, inilah org yg sgt sy sayang dlm hidup sy. mak sy buat kami mcm kawan2, sy dan mak sy macam kwn2, tpi hormat tetap ada. buktinya, sy xpernah meninggikan suara bila bercakap dgnnya dan xpernah melawan katanya, dan sekarang mak dah kembali ke rahmatullah untuk berjumpa dgn yang Maha Pencipta. semoga mak bahagia selalu di sana. sy sayangkan mak dan akan selalu mendoakan mak. 

herm, ini pula adik beradik sy.. ^_^

erm, gambar mereka sy xdpt nak uploud, coz semua masih bujang dan semuanya perempuan. haha.. 
sy anak ke dua dari 5 org. kami semua mcm kwn2, tinggi pun semua macm sama.haha. bila dgn adik beradik, sy rasa mcm dgn kwn2. sy share byk cerita dgn dorg. tpi, bab agama. solat dan ikhtlat, memang sy la org yg sngt garang dan tak kn berhenti bgi ceramah.haha. benar la kata org. bila kita sayang dekat org, kita akan marah dya. heehee. balik ne, memang nak marah la ne.haha..

ap2 pun, ini lah family sy, yg sy sngt cintai dan rindui selalu.


Dalam gambar ne, sy sorg ja tiada. tyme tu sambung belajar da dkt UiTM Puncak Alam, kalo xsalah la. Semoga keluarga sy, masih mapu bahagia seperti dahulu, meskipun mak da tiada bersama-sama dengan kami. mudah-mudahan kami juga dipertemukan di syurga nanti. amin...

lastly, ini la keluarga saya... ^_^









No comments:

Post a Comment