Pages

Monday, June 18, 2012

Mimpi Pengubat Rindu.....

Alhamdulillah....
Tiga hari yang mengambil banyak tenaga..
kesabaran lah yang menjadi ubat.
Setelah selesai mengemas bilik menjadi sebuah bilik.
dan memiliki rumah sewa yang serba indah walau tidak terlalu sempurna..
Tpi, ak rasa sangat hapy dpt duduk di rumah ni.
Dan bersyukur dapat rumah ne.
walau hari2 kena senaman pagi ke kuliah.
Ini menambahkan rasa syukur yang tak terhingga akan nikmat kaki yang Allah kurniakan...

Dalam senda dan tawa..
sebenarnya, ada keperitan yang memilukan hati..
Tpi, ak rasa sngt lega bila segala tangis dan sesak di dada..
dapat ku huraikan dalam mimpi yang dibelai dengan kasih ibuku yang tercinta.
Aku mengongsikan segala rasa yang tak dpt untk ku zahirkan di dunia yang nyata..

Aku yakin dan tahu bahawa masih terlalu banyak cerita hidup,
yang kemungkinan dalam hidupku..
Aku ingin terus kuat dalam melawan corak hidup ataupun gaya hidup..
Yang penuh dgn permainan dunia..
Mudah2an aku tidak tergelincir walaupun hidup kian bebas..

Semoga, pindahnya aku ke rumah sewa yang baru.
Bukanlah mengubah corak hidup dan fikrah lamaku..
Semoga hidayah Allah itu tidak putus2 untuk menjengah ak dan seluruh ahli rumahku..
^_^
Happy......



No comments:

Post a Comment