Wednesday, July 31, 2013

23 Ramadhan

Ya Allah permudahkah lah hari esok...
Penat... memang xdapat nak nafikan..
berturut-turut rasa penat.. huhu...
xpa la, mudah2an dengan mempermudahkan urusan orng lain,
Allah permudahkan juga urusan diri ini,
dan ganjarkan pahala..

satu2 persatu kawan2 akan balik..
sedih pulak...
perasaan nak balik tu ada juga,
tapi, tak semangat sangat..
sebab, kalo balik...
esaimen banyak nak kena siap,
masalah pun banyak juga, maklumlah urus keperlun adik2, rumah dan mcm2 lg la..
kalo balik juga, mula la rasa berdebar2.. huhu...
Bunyi macam tak best ja balik kn?
haha.. bukan lah macam tu..
mesti la best balik..
cuma, boleh tahan juga penat kalo balik..
hehe.. rasa lebih besar tanggungjawab dekat rumah..
cuma, bahagia tu pun tak dinafikan juga lah,
bersama-sama keluarga.. =)
cuma, asaimen banyak sangaaat.. =(
betul2 banyak...
huh..
xpala, yg penting doakan malam ne..
nak hantar kwn p airport,
mudah2an slmt pergi dan sampai..
takut juga pandu jauh2 dan tgh malam..
bukan la jauh sngt pun, cuma first tym.. hehe..
ok la...
oh ya, tak tahu nak bagi suprise apa dekat seorng sahabat yg tahun ne first tyme nak sambut raya,
mesti dia excited.. hehe.. bila kawan dapat bnyk duit raya, sy tumpang gembira..
teringat zaman sekolah, maklumlah mula2 puasa, mesti nak dapat duit raya ja.. hehe..
seronok meraihkan kebahagian sahabat.. sahabat ne, tahun ne la puasa fullnya yg pertama... sebab masuk islam hari tu, da 20 ramadhan da.. hehe.. Apa ya?? nak bagi kejutan apa ya?? ermm... O-O...

No comments:

Post a Comment