Pages

Thursday, September 3, 2015

Wanna find a new friend

Salam..
My dear blog.. Apa khabar?? :)
Sekarang ne, cuma menghitung hari untuk meninggal alam belajar di persekolahan, dan pengajian tinggi. Selepas ne, mula la dunia baru iaitu alam pekerjaan.

Memang banyak sangat yang ditakuti..
pertama, siapa kawan baru? best ka kerja daripada belajar?
ok..
jawapannya pun, seperti da terjawab..
memang belajar lebih best dari kerja..
tapi... soalan pertama masih pertanyaan..

Ya Allah..
kirimkan aku seorang sahabat yang sesuai dengan diri ku.
yang boleh jadikan aku lebih baik..
dan saling menerima..
aku inginkan sahabat yang baru..
mungkin belum pernah ku kenali sebelum ini..

entah kenapa itu yg aku harapkan ketika ini.. :(
dalam diari hidup ku.. aku cuma simpan satu nama sahabat karib untuk setiap tempat yang ak pergi.. sek.rendah, menengah dan IPG..
dan sebb itu, aku harap ada rakan karib baru untuk di alam pekerjaan nanti...

Please.. i want a new friend...
friends till the end :D


No comments:

Post a Comment