Pages

Thursday, April 12, 2012

when I miss u, Nothing that I can do

Buat mak yang dirindui selalu,
ketahuilah akan dirimu,
anakmu selalu merindui mu,
rindu akan kasih dan belaian mu,
rindu akan tawa sendamu,
berkongsi segala cerita denganmu,

mak yang sporting selalu,
rindu sangat berbual denganmu,
bergelak tawa denganmu,
mengisi rohani bersamamu,
saling beringat denganmu,
rindunya bersama dengan mu.

mak,
terlalu banyak kisah yang ingin anakmu ceritakan,
terlalu banyak suka duka yang ingin dikongsikan,
tapi, mak da xda untuk menjadi pendengar yang setia,
ketahuilah aku selalu merindui mak,
rasa sebak nak memikirkan mak,
xlarat nak bercakap soal mak,
kerana beratnya dada yang dihimpit rasa rindu yang tidak dapat untuk dihuraikan,
mak, ketahuilah.
aku sngat menyayangi mak..rindu dgn mak..
doaku selalu bersama dgn mak,
mak lah jantung dan buah hatiku..
aku cintakan mak..
ketahuilah, ak tidak pernah lupa akan mak..
percayalah, aku terlalu rindu dgn mak,
sehingga tak larat untuk bercerita tentang mak,
kerana,
aku terlalu sebak dan sakit menahan rasa rindu dekat mak..
mak, i love you///
don't you love me? don't you miss me?
i really miss you..
harap mak sihat selalu dan bahagia selalu di sana,
ketahuilah, anakmu sangat merindui mu.
mak.......
aku rindu dengan mak....
rindu segala2nya tentang mak..


No comments:

Post a Comment