Thursday, September 13, 2012

Last Tuisyen.. =)

Alhamdulillah..baru ja selesai kelas tuisyen yang teakhir......

Hari ne, paling last mengajar budk2 dkt surau tengku serina...
best sngt ne hari..
budak2 semua xhepy, coz hari ne paling last..
ada yg siap bagi pemadam n pen lagi sebagi kenangan..hehe..
sedngkn cgunya tak pernah bagi ap pun..huhu..

cgu sayang sngt kat korang semua..
hepy bila tgk korg..sm2 dgn korang..
walau kita baru bersama-sama untuk 5 minggu..

bestnya jadi cgu..
ramai anak murid yang syang kita..
comel2 plk tu..
ne budak2 sesi pagi.. darjah 1 dan 2.. tapi ada gak budak drjah 3.. yg sorang terbaring tu.. dya paling nakal.. selalu nak dpt perhatian lebih.. tpi, dya la yang paling sedih bila nak berpisah ne harii.. hehe.. siap hadiahkan cgunya pemadam..haha..


yang ne plk.. budak2 sesi ke-2, thun 3 sampai 5.. depa ne semua budk baik2.. dgr kata dan rajin belajar.. plus bijak2 belako..
yang paling manja.. budak Hazim yg baju biru tu.. tp, cgu pun sayang dya gak.. =)
sedihnya.. masih ada beberapa org yang tak hadir.. Izzudin, aiman,dan irfan.. huhu...
Dorang ne best sngt..dri awal2 berasama lagi, memang best.. cgu seronok sgt ajar dorg.. main2 dengan dorng.. hari ne, kami memang bnyk main.. ambik gambar dan paling last, main batu..haha..

tadi ujian pun, ramai dpt A.. hehe..
soalan senang la katakn..hehe..
bestnya.. dorg siap minta no. phone dan FB lagi..haha..
balik2 ja.. da ada yg add cgu..hehe..
Cgu pasti rindu korng semua..
tq jadi murid yg baik selama ne..
semoga terus berjaya dlm hidup.. =)

No comments:

Post a Comment