Friday, February 15, 2013

Not Valid da... =)

Bismillahirrohmanirriohim...
Assalamualaikum..
Alhamdulillah, selamat kembali dri cuti yang sangat bermakna..
tak pernah rasa cuti mcm ne..

Sahabat semua,
saya nak jaga hati!!
ehe..
saja je nak tekan kn..
untuk post2 sy selama ne yang mencerita kan bab perasaan, atau cinta,,
itu semua da tak valid..
dan sy memang xdak perasaan..
mungkin ms tu je..
dan masa tu pun da berlalu..
dan sy pun xdpt sebarang balsan.. hehehe..
Alhamdulillah...
sy nak jaga hati!!!!
itu jer...
saya rindu...
rindu dengan ceramah ust Mujahid, ust Yahya dan Ust sharizan...
best tw...
ceramah Pak Long ofcos ler.. rindu sngt.. huhu..
rasa mcm nak smbung belajar kat sn pula.. hehe..
anyway... semua post2 sebelum ne, semua tu xda ap2 pun sebenarnya..
faham2 je la, sy ne kan nakal.. hehe.
bab syok sendiri memang no 1..
hehe.
sebab tu Allah xnak uji, bagi ad org syok dgn sy.. haha..
but.. itu sngt membuatkn sya rasa bersyukur..
Allah... sy nak cinta Allah dan Rasulnya lebih dari segalanya..
dan sya mengharapkan petunjuk yang terbaik dari Mu..
saya sedia, jika ini adalah penilaian mata hati bukan penilaian nafsu semata..
Allah..
saya sedia...=)
InsyaAllah... semuanya atas izin Mu..

No comments:

Post a Comment