Pages

Thursday, February 7, 2013

Selamat hari Lahir Sahabat... ^___^

Selamat Hari Lahir Sahabat...
Buat Sahabat ku Ena Zaakirah...

Pertama-tamanya selamat hari lahir..
da tua da ye nampaknya...
tak sngk, u da 21 tahun.. hehe..
Alhamdulillah..
Moga usia mu diberkati Allah selalu,
banyakkan lah mendekatkan diri kepadaNya,
teruslah menanam benih iman di sanubari..

Tahniah juga atas usia persahabatan kita yang da masuk tahun ke 3,
Moga Allah tak uji dengan sesuatu yang luar kebatasan,
Alhamdulillah, masih terpelihara hubungan tanpa perselisihan,
saya Bangga ada kawan seperti kamu,
saya gembira hidup bersama-sama Kamu,
Saya rasa seronok berkongsi dan bercerita dengan Kamu,
saya juga percaya pada kamu,
Terima kasih sudi jadi sahabt yang baik dan memahami selalu..
Semoga persahabatan ini Allah lihat dan kita sm2 dipandang di akhirat nnti, untuk memasuki syurga Allah..

semakin lama persahabatan ini, semakin yakin bahawa betapa engkau menyayangi aku,
sebagai seorang sahabat..
Aku juga sayang kamu.. <3
Harap Allah tak uji hubungan ini..
Aku semakin mudah dan senang dengan mu,
berlapang dada dalam banyak perkara,
juga tegur menegur dan menasihati..
Kau juga semakin mengenal aku..
semoga, engkau boleh menerima kelemahan aku..
Hari ne, aku nak show off, yang ko kawan aku.. hehe..
Hepy befday sahabat,,
Moga Allah permudahkan urusanmu,
aku faham ia tidak mudah buat mu, pada awal perjalanan ini,
Tapi, yakin lah, Allah selalu memudahkan langkahmu,
saat terasa pahit, Allah nak uji, agar selalu datang mengadu kepadaNya,
Tidak akan di uji anak Adam itu, melainkan sebagai tanda Allah kasih kepadanya...

Sanah helwah...
Sayang selalu...
Sweet tak aku??
hahaha...
Assalamualaikum.... =)
Selamat bercuti juga...

No comments:

Post a Comment