Pages

Sunday, October 21, 2012

Aku nak Sendiri

Aku cuma ingin bersendiri...
Buat masa ini..
Bagilah aku masa..
Untuk aku dengan diriku..
Aku seperti banyak kehilangan waktu untuk diriku sendiri..
Maafkan aku..
Untuk hari ini..
Aku ingin sendiri..
AKu kalo bole nak main jauh2 dari orang sekeliling..
Maafkan Aku..
Aku inginkan masa untuk aku..
Itu sahaja yang aku mahu..
Aku ingin mencari kembali diriku..
Tujuan ak.. cara aku..
Semua tentang diri aku..
Aku tak peduli orang tinggalkn aku..
tpi, jangan fikir teruk sangat tentang aku..
Aku cuma manusia, yg suka bermain dengan fikiranku sendiri..
Sehingga aku, xkenal siapa aku..
Bagi aku masa, untuk susun kembali.
Matlamat dan identiti diriku..
Tak payah nak masam muka atau marah aku..
Aku tak pernah masam muka atau marah bila aku ada masalah..
Aku hanya diam dan berlalu..
Mungkin, memang ada yg terasa..
Tapi, bila ditegur.. pasti nadaku seperti biasa..
Aku berusaha melawan perasaan.. saat aku terasa..
Buat masa ne,, aku tak suka orang masam muka..
Ak tak biasa di marah.. bukan aku tak nak di marah..
Ak da lama tak kena marah..
Sejak F1, mak aku tak pernah marah..
Aku pun xtak suka nak berdepan dengan orang yang marah...
Aku tak suka..
Pendek kata... aku tak suka..
huh..
bagi la aku bersendiri..
mungkin pilihan aku salah..
Tapi, cubalah faham aku, untuk setakat hari ini..
Aku tak mampu nak marah..
kalo aku marah..
Tak tahulah..
aku jarang marah.. kalo marah..
aku sendiri tak tahu macam mn kesudhnnya..
Tolong la...
aku cuma nak korang mengerti..
walau aku tahu.. xsemua orang akan mengerti sikap kita..
jadi.. maafkan lah aku.. atas tindakan ku..

No comments:

Post a Comment