Pages

Wednesday, August 5, 2015

Lonely

Lonely.
Mungkin itu yg paling tepat untuk aku.
Kadang2 aku rasa betul jg ap kata kawan aku masa mula2 aku pindah block asrama.

Ok mun.bye. ko tinggal la lepas ne

Walaupun benda tu mungkin sekadar gurauan..tapi ada juga terkesan..kalo tak terkesan..mungkin da lama aku lupa ayat tu.

Aku.. Sendirian..itu hakikat.
Kalo tak sendirian mungkin aku perlu bettiga atau berempat. Dan sudah jauh sekali untuk berdua. Sebab bnyk sngt hati kena jaga.

For honest.  Aku memang xpandai berkawan ramai2. Aku suka kalo berdua. Senang dan tak banyak masaalah. Sejak aku sedar aku lonely.. Ak tak pernah fikir, dengan siapa aku nak keluar.. Aku rasa orng tak perlu terasa hati.sebb aku memang kesorangan. Dan adakala aku perlu kn sorng sahabat. Xnak la buy 1 free1 atau free 2.. Bukan benci..tpi..ak lagi suka 2.

Aku sedar.. Susahnya menjaga perhubungan..sebab tu aku selalu jarak kn diri dgn orang..aku takut rapat.. Sbb..makin rapat..makin susah nak jaga hati.

Kata roomate aku..ko ne mun..setia sangat. Aku xtahu knp mesti setia. Kalo suami aku direbut orng..aku memang xsanggup.. Sebab tu..kdg2 aku rasa..apa guna setia. Kalo di dua atau tiga kn.

Tpi. Aku selesa. Dan aku sayang. Sebb sayang..aku sudi. Mungkin sudi dimadukan.haha. tpi..tolong pleasee jgn madukn aku. :(

Ramai ormg malu mengaku dia lonely..tp..aku pula..perlu sedarkn diri aku..yg sebenarnya aku lonely.

You lonely..
Tapi.. Xmudah mencari ganti.. Sebab tu aku setia.. Setia dimadukan.hahah

Aku sensetif sangat kalau ormg tegur post aku.hahah. sebab tu.. Ak sedikit terkilan dgn sikap ak sendiri.. Yg terlalu percaya dan tak fikir dulu seblum post. Sbb tu la bapa aku selalu tegur sikap aku yg careless selalu. :( sedih tapi sedar diri.haha

Lepas ne.. Ak xnak da post2 berbaur sindiran. Ak nak taubat da. :( mungkin teguran tu buat ramai yg terasa.. Bukan niat nak memalukan..tp..sekadar nak menyedarkan. Huhu

No comments:

Post a Comment