Wednesday, April 17, 2013

Cukup sebuah Penantian!!!

Macam mn ya... baru ja tadi dengar kat Ikim, yg penulisan diarinya dekat blog membuatkn dia menjadi seorang penulis yang terkenal.. Tapi, sy ??
haha..
Erm..blog2.. kasihan kamu...
xpe la.. kamu kan teman saya..teman yang setia mendengar ketika suka mahupun duka..
xye nak terkenal la..hehe..
malam ne.. hoho...
tak tahu nak ckp macam mn..
haha..

xpe la...
mungkin.. semua ne, satu cara yg Allah nak bagi tunjuk...
ap jawapan yg sebenarnya...........
kn saya da ada matlamat... isk2.. cepat sgt lupa..
kn sy mash muda.. haha...
jadi, xperlu nak fikir sngt...
erm..cuma sedih.. tak tahu knp...
huhu...
k la.. jgn sedih k...
syukurlah... ada juga hint.. kalo cakap direct// lagi la..
kot..betul2 nangis dekat tepi katil..hahaha...
lagipun bnyk lagi benda nak kena buat..
hoho....
amanah2.... xpe la..
selepas ne, kena lebih positif..
terima kasih kawan..
korang bantu sy jadi lebih dewasa..
teruji juga perkongsian ilmu tadi.. harap dapat membuka minda..
pilihan di tangan anda.. =D

No comments:

Post a Comment