Pages

Wednesday, April 10, 2013

Rasanya ramai lagi yg lebih kurus,
Tapi, knp ak yg selalu kena risau,
Kena suruh makan bnyk2...
Macm mn nak makan, kalo sebelum ne pun da makan banyak..
mereka sangka aku sakit,
sebab beberapa kecuaian,
mereka sangka aku dilanda masalah,
mereka risau sangatt...
mereka risau Aku memaksa diriku melakukan diluar kbtsn seperti waktu f4 dulu...
Aish... sedang aku...
aku pun tak tahu ap sebenarnya, yg sedang berlaku..
rasa mcm masuk dunia lain ja selalu..
Kakak call, bapa call..
mereka risau..
sedang ak tak nak pun dorang risau..
huu....
ak pun x fhm, ap kena dengan ak skg..
nak kata cuai, ak seorng yg berhati2.. buat kerja slow motion..
Tp, tetap juga bole berlaku kesilapn..
ak kena marah, ak senyum, diam..
memang la, orng yg nak marah pun tak sampai hati...
aish...
ak ne.... berpenyakit ka???
nak p hospital ka??
rasanya, tak la cuai sngt..xla pelupa sangt..
Ok ja..
cuma.. bila otak penat..selalu rasa mcm mamai2..
dan.. skrg ne, slalu mcm sakit kepala..
Tpi, magrain ka???
huhu....
sebenarnya..knp?/
knp dorng terlalu risau???
huuh.......

No comments:

Post a Comment